Podobała Ci się poprzednia strona?
Jeśli przygotowałeś ogłoszenie metodą kopiuj-wklej i liczysz na kandydatów, to musisz wiedzieć, że kandydaci liczą na coś więcej…
Jesteśmy hr service i robimy mareting rekrutacyjny. Bo praca to produkt, który trzeba dobrze sprzedać.
Jak możemy Ci pomóc?
Analiza
sprawdzimy treść Twoich ogłoszeń, funkcjonalność strony kariery i sposoby zaangażowania Twoich kandydatów. Spokojnie, nie będziemy wytykać błędów 😉 ale pokażemy Ci dlaczego kandydaci uciekają…
Ogłoszenie 2.0
przeanalizowaliśmy już Twoje oferty pracy, a teraz odpicujemy je tak, żeby nikt nie przeszedł obok nich obojętnie.
Strona kariery
tak chodzi o to zapomniane przez wszystkich miejsce, gdzie trafiają Twoje ogłoszenia. Zrobimy ją tak, żeby sprzedawała pracę.
Marketing rekrutacyjny
będziemy blisko kandydatów od momentu rozpoczęcia poszukiwań, aż do wysłania CV
Czy to działa?
Oni Ci to potwierdzą:
Panowie z fortivy uświadomili nam, że standardowe działania w zakresie rekrutacji przewoźników i kierowców to za mało. Wiedzieliśmy, że mamy rynek pracownika, ale realia wyglądają tak, że musieliśmy usłyszeć to od kogoś z zewnątrz. Szczęśliwie, razem z diagnozą zaoferowano nam skuteczne rozwiązanie problemu.
Jerzy Gębski pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu i PRTo, co zaskoczyło nas najbardziej, to fakt, że ludzie z hrservice tak mocno skoncentrowali się na naszym problemie. Poświęcili sporo czasu, żeby przeanalizować nasz proces rekrutacji, po czym wskazali nam kluczowe obszary, w których były możliwości optymalizacji. Wdrożone zmiany, sprawiły, że nasza rekrutacja nabrała nowej jakości, otrzymaliśmy kompleksową usługę, w ramach której w niespotykanym wcześniej tempie zatrudniliśmy kilkunastu magazynierów.
Malwina Jurga Dyrektor Finansowy i Administracjiby
to
w digital marketingu oraz znajomość najnowszych trendów w hr.
Nasze unikalne spojrzenie na rynek pozwala:
oszczędzać czas
potrzebny na znalezienie kandydata
optymalizować koszty
jakie pochłania proces rekrutacji
Gdy z końcem ubiegłego roku ogłosiliśmy konkurs na realizację kampanii poszukującej przewoźników, chcieliśmy dać impuls firmom zajmującym się Google Ads, żeby podeszli do naszego problemu w inny sposób. Mateusz i Tomek z hr service wyróżnili się na tle pozostałych firm tym, że w centrum ich uwagi był nie produkt, który chcieli sprzedać czyli kampania Google Ads, tylko oczekiwania przewoźników oraz wspólna praca z nami, tak aby zwiększać efektywność kampanii w trakcie jej trwania. Już po pierwszym spotkaniu wiedzieliśmy, że są faworytami. Cieszymy się zarówno z tego, że wygrali jak i z efektów współpracy.
Radosław Małkiewicz Project Manager