Przejdźmy do konkretów
Wyobraź sobie, że wchodzisz do sklepu internetowego po nową pralkę. Zaczynasz przeglądać dostępne urządzenia. Klikasz w jeden produkt, kolejny, jeszcze jeden. Co chwila przecierasz oczy, a oburzenie przeplata się z niedowierzaniem. Co się
Jak wpaść w oko kandydatowi
Oglądałeś film Matrix? Pamiętasz scenę, w której Neo odwraca się za kobietą w czerwonej sukni? Nie trzeba czerwonej pigułki i symulacji, by doświadczać podobnych sytuacji. Wystarczy przypomnieć sobie, jak często nasz wzrok
Czego nie powie Ci twój ATS, a co zawsze chciałeś wiedzieć
Krytycznym okiem Pozostajemy w tematyce rekrutacji mobile friendly. Jednak tym razem opowiemy o niej z nieco innej perspektywy. Dziś podpowiadamy na co uważać i co wziąć pod uwagę projektując lub analizując nasz proces
Rekrutacja mobile friendly
Candidate experience w erze mobilniaków Poruszając tematykę candidate experience najczęściej mamy na myśli doświadczenia kandydatów związane z oceną spotkań rekrutacyjnych. Ale samo pojęcie ma dużo szerszy zakres, bo obejmuje wszystko co ma wpływ
Zanim klikniesz: opublikuj
Aplikuj! Wielokrotnie na tym blogu podejmowaliśmy temat odpowiedniego przygotowania ogłoszenia o pracę. Dziś po raz kolejny powracamy z nim, ale spojrzymy na to okiem kandydata i w nieco luźniejszej formie. Pokażemy Wam na podstawie kilku
Co wspólnego rekrutacja ma z bieganiem?
Dzień po Wings for Life World Run oddajemy w wasze ręce kilka trafnych porównań. Deficyt rąk do pracy na rynku sprawił, że firmy, które chcą skutecznie rekrutować, muszą się mocno
Jak niektóre standardy psują proces rekrutacji
Chcesz zatrudnić kierowcę, kasjera, magazyniera albo pracownika produkcji? Zrobiłeś wszystko standardowo i dziwisz się dlaczego skrzynka odbiorcza wieje pustką a telefon milczy? Zastanawiasz się gdzie tkwi błąd? Z tego
Call to action w ogłoszeniu o pracę
Co to właściwie jest call to action? Call to action to jak sama nazwa wskazuje wezwanie do działania. To sposób na zaangażowanie potencjalnego klienta, a w przypadku procesu rekrutacji potencjalnego kandydata. Dzięki Call to action, druga
Optymalizacja treści ogłoszenia o pracę
Raz, a dobrze? Dziś wracamy do tematu pisania ogłoszeń o pracę. Przy redakcji często sięgamy po archiwalne ogłoszenia, albo szukamy wzoru. Zresztą nie ma z tym większego problemu. W sieci znajdziesz całą masę przykładów
Rekrutacja kierowców. Jak robić to skutecznie.
Halo mobilki, jest praca! Rekrutacja kierowców w obecnej sytuacji na rynku, gdzie braki kadrowe kierowców spowodowane są powrotem Ukraińców do ojczyzny i atrakcyjnymi ofertami firm z zachodu, okazuje się sporym wyzwaniem
Benefity – (nie)chciane prezenty?
Czy też spotkaliście się z taką sytuacją w sklepie? Robicie zakupy, wykładacie towar przy kasie, ekspedientka odbija produkty. Chcecie zapłacić, gdy pada seria natarczywych pytań: “a może czekoladki? A może
Jak wykorzystać landing page w rekrutacji
Kolejna strona, której nie potrzebujesz? Bardzo często gdy rozpoczynamy rozmowę z klientem na temat landing page, słyszymy: ale my już mamy stronę internetową poświęconą karierze. I to bardzo dobrą. Dalej oczywiście pada kilka słów