HR service

Adres www:

https://www.duhabex.pl/praca-dla-kierowcy/

Branża:

transport i logistyka

Cel:

pozyskanie kierowców C+E

Rozpoznanie

Charakterystyka problemu

Duhabex, to jedna z najbardziej stabilnych i najbardziej dynamicznie rozwijających się firm związanych z transportem międzynarodowym. Firma posiada silną i rozpoznawalną markę wśród kierowców, a jej częścią jest strona internetowa. Mimo, to nabór pracowników był prowadzony głównie poprzez ogłoszenia zamieszczane na kilku portalach. Ponadto treść publikowanych ofert nie eksponowała wystarczająco najważniejszych cech oferty.

Skuteczność portali ogłoszeniowych

Nabór pracowników prowadzony był głównie poprzez portale ogłoszeniowe. Niestety z niezadowalającą dla klienta skutecznością

Czas

Dotarcie do kandydata, okres decyzyjny oraz zatrudnienie - proces rekrutacji kierowców często potrafi przeciągać się miesiącami

Jakość oferty

Dotychczas publikowane treści ogłoszeń miały problem z ekspozycją najmocniejszych aspektów oferty. Dodatkowo układ nie odpowiadał standardom mobile friendly

Koszty dotarcia

Obecność na wielu portalach ogłoszeniowych - szczególnie, gdy poszukiwani są kierowcy różnych narodowości - wiąże się z wysokimi kosztami. Tym bardziej, gdy efektów na horyzoncie brak...

Działania

Treści rekrutacyjne, strona kariery, kampania

Wspólnie z klientem wypracowaliśmy ofertę, w której dostępne warianty połączyliśmy, a możliwość wyboru systemu pracy i inne cechy pokazaliśmy stosując język korzyści.

Na bazie oferty przygotowaliśmy stronę poświęconą karierze, dbając o układ akcentujący atuty pracodawcy oraz funkcjonalność ułatwiającą aplikację. Wszystko w 100% mobile friendly.

W efekcie kandydaci otrzymali nie tylko ofertę pełną konkretów, ale też możliwość wyboru i decydowania o formie zatrudnienia, systemie pracy oraz sposobie zgłoszenia.

01.

Persona kandydata i copywriting rekrutacyjny

Zaczęliśmy od ustalenia persony kandydata i zaprezentowania jej oczekiwań. Następnie zebraliśmy najważniejsze informacje dotyczące oferty, a zagregowane treści przekuliśmy w teksty rekrutacyjne, odpowiadające na najważniejsze pytania i oczekiwania kierowców.

02.

Strona kariery

Stworzyliśmy stronę kariery dla kierowców. Postawiliśmy na przejrzysty i czytelny układ oraz przyjazną kierowcom komunikację. Zaakcentowaliśmy wysokość wynagrodzenia, wszystkie udogodnienia oraz możliwość wyboru zarówno systemu pracy jak i rodzaju umowy. Biorąc pod uwagę pozycję firmy na rynku międzynarodowym zdecydowaliśmy się na przygotowanie 3 wersji językowych.

03.

Kampania

Uruchomiliśmy kampanię w oparciu o ustalone cele i zbudowaną strategię. Już w pierwszych dniach od uruchomienia dostarczyła wartościowe leady kontaktowe w postaci telefonów i wypełnionych formularzy.

Hr service przekonał nas do współpracy swoją wizją. Do tej pory patrzyliśmy na proces rekrutacji z perspektywy pracodawcy. Wniesiona przez nich wiedza i metodyka pracy, pozwoliła nam po raz pierwszy spojrzeć na nabór z punktu widzenia kierowcy. Rozpoczęliśmy współpracę, którą na pewno będziemy kontynuować i rozwijać.
Karolina Haber-Błaszczak
PR Department - Member of the Board