Adres www:
https://kierowca.gti-logistik.com/
Branża:
transport i logistyka
Cel:
pozyskanie kierowców C+E
Rozpoznanie
Charakterystyka problemu
Deficyt kierowców, który na przestrzeni ostatnich lat jest pogłębiającym się problemem branży. Dodatkowo GTI Logistik zatrudnia kierowców zarówno w polskiej, jak i niemieckiej spółce, oraz umożliwia jazdę kierowcom w wielu systemach – co przekładało się na ilość ogłoszeń ich wariantów.
Czas
Transport drogowy liczy się ze stałymi niedoborami. Rośnie więc zapotrzebowanie na kierowców, których zatrudnienie jest stałym priorytetem
Koszty
Brak kierowców oraz wystawianie ofert pracy na wielu portalach ogłoszeniowych pochłania każdego miesiąca ogromne pieniądze. Dlatego tak ważnym jest znalezienie skutecznego medium komunikacji z kandydatem
Konkurencyjność
Ogromny deficyt kierowców na rynku przekłada się na większą konkurencyjność wśród firm transportowych. W efekcie zatrudnienie kierowcy staje się ogromnym wyzwanie
Zasięg działań
Wykorzystywanie do szukania kierowców portali ogłoszeniowych jest w obecnych warunkach niewystarczające. Konieczne jest więc wyjście poza szablon i sięgnięcie po kanały komunikacyjne o szerokich możliwościach skutecznego dotarcia do kandydatów
Działania
Treści rekrutacyjne, strona kariery, kampania
Na bazie informacji od klienta przygotowaliśmy stronę poświęconą karierze. Postanowiliśmy uprościć komunikację i nie zamieszczać wielu ogłoszeń, a dostępne warianty przekuliśmy w język korzyści.
W efekcie kandydaci otrzymali nie tylko ofertę pełną konkretów, ale też możliwość wyboru i decydowania m.in. o formie zatrudnienia, systemie pracy itd.
Aby ułatwić im aplikowanie zarówno strona jak i formy komunikacji były w 100% mobile friendly.
01.
Copywriting rekrutacyjny
Zebraliśmy najważniejsze informacje dotyczące oferty, wyróżniając konkrety i ustalając ich hierarchię. Zagregowane treści przekuliśmy w teksty rekrutacyjne, odpowiadające na pytania i oczekiwania kierowców.
02.
Strona kariery
Stworzyliśmy stronę kariery dla kierowców, stawiając na przejrzystość treści, odpowiednią hierarchizację wartości oraz łatwą komunikację. Całość 100% mobile friendly.
03.
Kampania
Uruchomiliśmy kampanię w oparciu o ustalone cele i zbudowaną strategię. Już w pierwszych dniach od uruchomienia dostarczyła wartościowe leady kontaktowe w postaci telefonów i wypełnionych formularzy.