HR service

Adres www:

https://kierowca.gti-logistik.com/

Branża:

transport i logistyka

Cel:

pozyskanie kierowców C+E

Rozpoznanie

Charakterystyka problemu

Deficyt kierowców, który na przestrzeni ostatnich lat jest pogłębiającym się problemem branży. Dodatkowo GTI Logistik zatrudnia kierowców zarówno w polskiej, jak i niemieckiej spółce, oraz umożliwia jazdę kierowcom w wielu systemach –  co przekładało się na ilość ogłoszeń ich wariantów.  

Czas

Transport drogowy liczy się ze stałymi niedoborami. Rośnie więc zapotrzebowanie na kierowców, których zatrudnienie jest stałym priorytetem

Koszty

Brak kierowców oraz wystawianie ofert pracy na wielu portalach ogłoszeniowych pochłania każdego miesiąca ogromne pieniądze. Dlatego tak ważnym jest znalezienie skutecznego medium komunikacji z kandydatem

Konkurencyjność

Ogromny deficyt kierowców na rynku przekłada się na większą konkurencyjność wśród firm transportowych. W efekcie zatrudnienie kierowcy staje się ogromnym wyzwanie

Zasięg działań

Wykorzystywanie do szukania kierowców portali ogłoszeniowych jest w obecnych warunkach niewystarczające. Konieczne jest więc wyjście poza szablon i sięgnięcie po kanały komunikacyjne o szerokich możliwościach skutecznego dotarcia do kandydatów

Działania

Treści rekrutacyjne, strona kariery, kampania

Na bazie informacji od klienta przygotowaliśmy stronę poświęconą karierze. Postanowiliśmy uprościć komunikację i nie zamieszczać wielu ogłoszeń, a dostępne warianty przekuliśmy w język korzyści.

W efekcie kandydaci otrzymali nie tylko ofertę pełną konkretów, ale też możliwość wyboru i decydowania m.in. o formie zatrudnienia, systemie pracy itd.

Aby ułatwić im aplikowanie zarówno strona jak i formy komunikacji były w 100% mobile friendly.

01.

Copywriting rekrutacyjny

Zebraliśmy najważniejsze informacje dotyczące oferty, wyróżniając konkrety i ustalając ich hierarchię. Zagregowane treści przekuliśmy w teksty rekrutacyjne, odpowiadające na pytania i oczekiwania kierowców.

02.

Strona kariery

Stworzyliśmy stronę kariery dla kierowców, stawiając na przejrzystość treści, odpowiednią hierarchizację wartości oraz łatwą komunikację. Całość 100% mobile friendly.

03.

Kampania

Uruchomiliśmy kampanię w oparciu o ustalone cele i zbudowaną strategię. Już w pierwszych dniach od uruchomienia dostarczyła wartościowe leady kontaktowe w postaci telefonów i wypełnionych formularzy.

Zanim zaczęliśmy współpracę z hr service stosowaliśmy tylko i wyłącznie standardowe sposoby rekrutacji, czyli ogłoszenia na kilku portalach. Efektom daleko było jednak do naszych oczekiwań, a deficyt rąk do pracy stale się powiększał. Wtedy zadzwoniła pani Marzena. To nie był standardowy cold calling i próba "wciśnięcia" czegoś na siłę. Szybko przekonaliśmy się, że firma miała konkretną wizję rekrutacji mobile friendly, mocno osadzoną w realiach rynkowych i najnowszych trendach. Zaufaliśmy im, a efekty przygotowanej strony kariery i kampanii są takie jakich oczekiwaliśmy.
Maciej Góralski
CEO