Sztywne cenniki i ustandaryzowane rozwiązanie? To nie my. Nasza propozycja to
oferta szyta na miarę
Nasza usługa to nie gotowy produkt “z półki”, z jedyną słuszną ceną.
Kampanie rekrutacyjne tworzymy w oparciu o zbadane wcześniej, realne potrzeby. Dlatego też przedstawione niżej ramy cenowe zależne są od zakresu Twoich potrzeb i naszych działań.
Google Ads
O wysokości kosztów kampanii rekrutacyjnej Google Ads decyduje:
- popyt i podaż, czyli ilość wyszukiwań i konkurencja
- zasięg terytorialny
- wybrane formy reklamy
- persona kandydata - stanowisko na które rekrutujesz
Facebook Ads
Facebook Ads podobnie jak Google Ads to narzędzie, które dopasowuje się do Twoich potrzeb, a budżet ustalamy w zależności od:
- profilu odbiorcy
- formy reklam
- zasięgu
- celu kampanii
Strona kariery
Design, funkcjonalność i treść w pełni dopasowane do potencjalnego kandydata. A kandydaci się różnią, dlatego koszt Twojego landing page zależy od:
- zainstalowanych modułów i funkcjonalności
- zakresu pracy copywritera
- konieczności zakupu grafik/zdjęć
Pół godziny
Tyle wystarczy nam, żeby poznać Twoje potrzeby i zaproponować rozwiązania i związane z nimi koszty, które rozwiążą Twoje problemy z rekrutacją.
Masz jeszcze wątpliwości? Porównaj nasze podejście ze standardowym ogłoszeniem.