Rekrutacja pracowników produkcji. Jak robić to skutecznie?
Pracownik produkcji – mogłoby się wydawać, że znalezienie kandydata na to stanowisko będzie szybkie, proste i przyjemne. Niestety nie. Według Tikrow w 9 organizacjach na 10 w ciągu całego roku występują sytuacje,
Pracodawca w Social Mediach – kluczowe aspekty, o których warto pamiętać
Media społecznościowe z roku na rok zyskują na popularności. Jak podaje Polski Instytutu Ekonomiczny obecnie w Polsce aż 48% firm posiada konto firmowe w social mediach. Dekadę temu było to zaledwie 19%.
Marketing rekrutacyjny, czyli jak sprawić, aby kandydaci zaczęli aplikować do Twojej firmy.
Marketing rekrutacyjny to nic innego, jak sztuka przekonywania ludzi, że twoja firma to miejsce, gdzie chcą pracować. Przedstawiamy kilka sposobów, które przyciągają i zatrzymują wartościowych pracowników. Spowodują także, że Twoja
Rola komunikacji w procesie rekrutacji
Proces rekrutacji to jak poszukiwanie klucza do drzwi sukcesu. Aby jednak znaleźć właściwy klucz, niezbędne jest porozumienie i klarowność komunikacji. Dziś przyjrzymy się, dlaczego właśnie komunikacja odgrywa niezaprzeczalnie
Sztuka rekrutacji: narzędzia i technologie wspomagające proces pozyskania pracownika.
W świecie biznesu proces rekrutacji można porównać do przygotowania idealnej kawy – wymaga staranności, uwagi do detali i czasami odrobiny sztuki. Skuteczny proces rekrutacji to nie tylko precyzyjne przesiewanie kandydatów, ale także
Skuteczne pozyskanie pracowników – dlaczego warto postawić na kampanie reklamowe w Google lub na Facebooku?
Łowcy talentów, przysiądźcie wygodnie, bo dzisiaj zagłębimy się w tajniki skutecznego łapania pracowników. Obecnie pozyskanie pracowników dla wielu firm stanowi nie lada wyzwanie. Tradycyjne metody rekrutacji często nie wystarczają,
Rekrutacyjne inspiracje: Jak firmy wykorzystują humor i niecodzienne pomysły
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie rynku pracy, firmy coraz częściej sięgają po nietypowe i kreatywne sposoby rekrutacji, aby przyciągnąć najlepszych kandydatów. Zainspirowani sukcesem kilku firm, chcielibyśmy podzielić się przykładami
Marketing rekrutacyjny w 2023: szansa czy must have?
W dzisiejszym dynamicznym rynku pracy, znalezienie i przyciągnięcie najlepszych kandydatów stało się wyzwaniem dla wielu firm. Tradycyjne metody rekrutacji często nie wystarczają, dlatego coraz więcej przedsiębiorstw sięga po narzędzia
Przejdźmy do konkretów
Wyobraź sobie, że wchodzisz do sklepu internetowego po nową pralkę. Zaczynasz przeglądać dostępne urządzenia. Klikasz w jeden produkt, kolejny, jeszcze jeden. Co chwila przecierasz oczy, a oburzenie przeplata się z niedowierzaniem. Co się
Jak wpaść w oko kandydatowi
Oglądałeś film Matrix? Pamiętasz scenę, w której Neo odwraca się za kobietą w czerwonej sukni? Nie trzeba czerwonej pigułki i symulacji, by doświadczać podobnych sytuacji. Wystarczy przypomnieć sobie, jak często nasz wzrok
Czego nie powie Ci twój ATS, a co zawsze chciałeś wiedzieć
Krytycznym okiem Pozostajemy w tematyce rekrutacji mobile friendly. Jednak tym razem opowiemy o niej z nieco innej perspektywy. Dziś podpowiadamy na co uważać i co wziąć pod uwagę projektując lub analizując nasz proces
Rekrutacja mobile friendly
Candidate experience w erze mobilniaków Poruszając tematykę candidate experience najczęściej mamy na myśli doświadczenia kandydatów związane z oceną spotkań rekrutacyjnych. Ale samo pojęcie ma dużo szerszy zakres, bo obejmuje wszystko co ma wpływ